(Android) Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] fusk glitch primogems
Feb 11, 2022 7:55:33 GMT -5
Post by silyheadnetdpa on Feb 11, 2022 7:55:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
Det är fantastiskt! Början är skräck, men slutet är väldigt hjärtvärmande! Tyvärr kan jag inte komma till det extra, men det jag är rädd för är kapitel 1,5,7, och de mest hjärtvärmande är 3,7. Jag rekommenderar det. 5 stjärnor, ingen flopp.
Förlåt, romanen är superbra, men den bara... Hela spelet återställdes, och jag måste börja om... Jag är redan vid kapitel 6 med före-kapitlet alla dåliga slut upplåsta, nu har jag inga dags att spela det från början...
webbvyn uppdaterad, men har fortfarande fastnat i kapitel 1, ingen skärm för nummeruppringning
Lite tråkigt för mig. Jag gör inte så mycket förutom att bara trycka på skärmen och läsa dialogen. Jag hoppades att det skulle vara mer interaktivt och tillåta mig att faktiskt leta efter ledtrådar för att lösa mysterier.
Guilty Parade [Mystery visual novel] - spel av Nozori Games
Det här spelet är så intressant att spela
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] Пригодницькі uew
Det enda dåliga med det här spelet var att det tog slut. Åh, och att den var så kort. Jag antar att det är cirka 3 timmars spelande? Jag avslutade på en dag, men inte på ett enda pass. Vissa kapitel var skrämmande och intensiva, och andra var lugna, vilket jag var glad för. Det var skönt att ha några lättsamma stunder bland de tunga. Och slutet fick mig att gråta. Vackert skrivet.
Det var bra och dess grafik var också bra. Men vi måste köpa "extra upplagan: framtida samtal". Företaget bör göra extra edition:future call gratis . Jag gillade spelkonceptet och det är därför jag ger fem stjärnor.
Mycket bra handling, jag önskade att åtminstone varje spöke skulle ha en tonande rad eller 2, jag är fortfarande bitter över att jag inte kunde spela upp det extra innehållet gratis och sprites behöver mer polering, även om jag känner att du hade en begränsad budget så det kunde inte hjälpas, det är också klart att du jobbat så hårt och älskade det du gör vilket jag respekterar. Å andra sidan gillade jag verkligen berättelsen trots översättningsfelen och plottvisten tog mig ur vakt... karaktärerna var klyschiga men på ett bra sätt borde alla som är bekanta med de japanska inställningarna känna sig som hemma med detta. ..Väntar på ett mobilspel som kommer att konkurrera med självaste Corpse Party , jag har stora förväntningar på er!
Den enda anledningen till att jag inte ger 5 stjärnor är för att jag önskar att de dåliga slutet var mer detaljerade. Till exempel, efter att karaktären dödats önskar jag att det fanns en text efter, som något från nyheter som "tjejen hittades död" och varje dåligt slut som förklarar hur de döda eller hittades. Det skulle göra det mer spännande
Mycket imponerad, det här spelet är inte trivialt, karaktärerna är enkla, men blir inte tråkiga. Historien är också ganska intressant, men det visuella kunde ha varit bättre. Så lite är en förändring i bakgrunden skulle verkligen piffa upp det. Läsningen kan bli lite tröttsam ibland, var egentligen inget problem för mig. Skulle definitivt rekommendera om du gillar storydrivna spel.
Fantastic Poor: Visual Novel - Senaste Versionen För Android ...
... techcrunch.com/wp-content/uploads/2009/05/img_0967.jpg Image (7) ... techcrunch.com/2010/01/28/psa-how-to-filter-out-ipad-news-using-
Appen sa att programvaran inte var kompatibel eller något med min telefon. Och när jag klickade fortsätt blev skärmen rosa och inte mer! Jag önskar att det här spelet kunde vara tillgängligt för alla telefoner. Min telefon är en Cherry Mobile J1-modell.
Handlingen är underbar och jag älskar de söta karaktärerna. Även om problemet med spelet är att när jag scrollar uppåt för att läsa karaktärens tidigare rader, tvingar spelet mig att fortsätta till en ny handling som jag inte kunde se tillbaka på. Jag tycker att detta är riktigt problematiskt eftersom jag kommer att gå miste om en del av historien som jag ville uppleva till fullo. Tack för detta underbara spel.
Det här är ett fantastiskt spel. För att vara gratis och en app kan du se att det har lagts ner mycket arbete på den. det finns massor av berättelser, det finns många alternativ att utforska, berättelsen är vettig och slutet var tillfredsställande för mig. översättningarna är lite off ibland, men inte obegripliga och det påverkar inte historien särskilt mycket. till skillnad från många andra visuella nya appar behöver du inte betala för slutet eller för att få vissa alternativ, vilket jag uppskattar! om du vill läsa något läskigt så är det här!
varför jag inte kan spela spelet .. även jag trycker många gånger men jag kan inte spela spelet
Jag älskar verkligen det här spelet det är som att läsa en manga men ännu bättre bara min åsikt, och jag är kapitel 6 och det blev inte tråkigt det gör mig till och med nyfiken på vad som hände nästa kapitel men jag kommer inte att skämma bort dig så du kan ha kul bara ett tips välj ordet som du vill säga klokt eftersom det här spelet är knepigt ok🥰. Är det här basen på en anime eller inte om det är kan du berätta vad det heter men om inte är det bra men om du någonsin skapa en anime av det här spelet snälla säg mig att jag förmodligen kommer att titta på det.🥰🥰🥰🥰
Jag älskade absolut det här spelet! Det har en väldigt stark start och det fortsätter att vara intressant under hela matchen. Jag älskar speciellt karaktärer; det är uppenbart hur mycket arbete som lagts ner på deras personligheter, bakgrunder och design! Ett mindre problem jag har är att vissa meningar verkar vara översatta konstigt, men det är inget som lite sammanhangsledtrådar inte kan fixa. Sammantaget älskar det här spelet och kommer absolut att rekommendera det till andra.
Kunde ha varit en fantastisk visuell roman om grammatiken var korrekt och om de inte slinga berättelsen så mycket
Det gav mig rysningar när jag spelade detta i mitt rum mitt i midnatt, jag älskar det här spelet eftersom jag var nyfiken på det här mystiska forumet och 7-forumet i japan...Jag hoppas att det här spelet kommer att få fler betyg i framtiden .
MINNEN MEMORIES VZPOMÍNKY SPOMIENKY - MZV
Det var kul! Berättelser var intressanta men eftersom jag är den rädda katten jag är, spelade jag den utan att lyssna på BGM efter ett tag 😂 Tack för att du skapade berättelser som dessa och erbjöd ett bra slut mot slutet. Jag kände verkligen att vissa historier kunde ha sammanfattats lite bättre dock. Som den andra historien till exempel. Det var lite läskigt hehe. Allt som allt ett bra spel speciellt för ett gratis! Tack också för din insats i översättningen!
Untitled - IRIS
Spelet körs inte .... När jag försöker öppna spelet startar det bara inte. Tryck för att starta .... Jag gjorde det typ 50 gånger redan och försökte 10 gånger att starta om det. Jag ger upp
Jag njöt verkligen av plottvisten och handlingen. speciellt hur allt gick till slut. Konstverket var välgjort och jag blev inte besviken. Men med hur spelet sattes upp, tycker jag att vissa av slutet var lite abrupt och kunde ha spridits vidare för att lägga till mer djup till vad som skulle kunna vara ett annat slut eller ha mer än ett helt slut. Därför drar jag betyget 4* och rekommenderar starkt att du stödjer appen genom att prova den. Perfekt när du har tråkigt.
En av de bästa typerna av visuella romaner på mobilen. Fantastiska och intressanta intriger som fick mig att längta efter mer. Jag önskar att det fanns något liknande igen. Detta var en fantastisk upplevelse.
hej, jag är lite exalterad över att spela men tyvärr har jag fastnat. På "tryck för att spela" sak... Huvudingången till spelet som srsly? Jag tog bort spelet och installerade om det. Jag stängde av min telefon men fortfarande inga ändringar. Jag rensade till och med cachen, och TILLÄMN HELA DATA. srsly. Slösade bort min tid med det. Och min datakvot.
Jag kan inte ens gå längre än det första kapitlet. När den ber dig att gå och se annonsen tills Akane går till parken, fastnar den. Värsta upplevelsen någonsin.
Meh
Fina bilder och berättelse, och det finns definitivt en känsla av att allt är genomtänkt. Visserligen tappade historien sin läskighet och överraskning efter några kapitel, men jag fortsatte ändå att njuta av den. Det här spelet är värt din tid oavsett om du bestämmer dig för att utforska alla avslut eller inte, och du kommer ofta att känna dig belönad för att du tänker igenom historien och reagerar på rätt sätt. Var mer än glad över att donera till detta korta kvalitetsspel.
Jag gillar det här spelet än så länge men jag har fastnat i kapitel ett. När jag får telefonsamtalet kan jag inte gå vidare från skärmen. Dessutom är jag inte säker på om detta är avsiktligt eller bara min telefon, men det finns inget ljud för hela spelet alls.
Den skyldige hittas inte För sent den är död Ritning så fint. Jättebra försättsblad. Bra timing. Fantastisk musik som täcker nästan många spektrum av miljön... sorglig, glad, läskig, nästan på gränsen vansinnig. Konstigt skiktad bild som försvinner för att göra konversationen läsbar. Jag menar. Jag tycker att det här är ett bra spel att fortsätta att förbättra. Sorglig historia. Jag tror att det kan göra mer men... jag menar. Ingen aning. Det är gratis. Skulle lägga den på en hylla med tjejen som hoppade genom tiden. Eller scarlet dusk maiden. Persona. Shinmegami Breath of fire.Trevligt Eller expandera det vad som helst För flytande ... Som tårar
Age of War სტრატეგია lfvk
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] ایڈونچر efsn
jag är ledsen över vad som hände med shino..
Mysterious Forum and 7 Rumors [Visual Novel] - Google Play
Gräv, slåss, utforska, bygg! Ingenting är omöjligt i detta action-packade äventyrsspel. Fyrpack finns också tillgängligt! -50%. $9.99. $4.99.
Kommer inte att låta mig gå vidare i kapitel 1 på grund av ingen annons.
Download: Medeltidens ansikte. PDF eBook - SILO of ...
Annonserna Don inte med mig
even made some minor contributions to it.7 For this particular occasion, I had ... would be to bring together practitioners from the visual arts,